Profesijné zameranie – deti v predškolskom a mladšom školskom veku a starší školský vek:
- Špeciálnopedagogická diagnostika detí a žiakov s vývinovými poruchami učenia (VPU) – dyslexia (vývinová porucha čítania), dysgrafia (vývinová porucha písania), dysortografia (vývinová porucha aplikácie gramatiky)
- Špeciálnopedagogická diagnostika detí a žiakov s poruchami aktivity a pozornosti, s poruchami správania, chorých a zdravotne oslabených
- Raná diagnostika deti od 3 do 6 rokov a realizácia stimulačných programov na podporou oslabených oblastí vývinu.
- Vedenie skupinového programu zameraného na fonematické uvedomovanie : Eľkonin
- Stimulácia oslabených oblastí u detí s odloženou povinnou školskou dochádzkou (skupinové a individuálne vedenie podľa Eľkonina)
- Diagnostika školskej spôsobilosti detí individuálna, alebo skupinová (skupinové vyšetrenie školskej spôsobilosti v podmienkach MŠ).
- Reedukácia ťažkostí u detí a žiakov so symptómami VPU (deficitov dielčích oslabení výkonu)
- Metodické vedenie a konzultácie pre rodičov a pedagógov.
- Prednášky pre rodičov – školská zrelosť
- Diagnostika v procese hry, Špeciálna výchova hrou (štátna skúška)
- Preventívny program Moja životná cesta zameraný na kariérové poradenstvo realizovaný na základných školách (8. a 9. ročníky)
Iná odborná činnosť:
- Získanie grantu (dvakrát) od Rady vlády pre prevenciu kriminality pre projekt: „Od pouličného gangu ku kriminalite.“ – zameranie na kulty, sekty a ideologické skupiny: prevencia nelátkových závislostí.
- Organizovanie vzdelávacích aktivít CPPPaP:
- ČÍ(S)TA – čítanie s porozumením“ Erik Žovinec – pre odborných pracovníkov poradenských zariadení
- inovačné vzdelávanie – Uplatnenie Pilatesovej metódy v školskej praxi
Odborná prax:
- Špeciálny pedagóg CPPPaP Trenčín od roku 2005 (18 rokov)
- prax v školstve – materská škola, základná škola, stredná škola (11 rokov)
Vzdelanie:
- Štúdium ukončené na UK v BA, špecializácia – Pedagogika sociálne a emocionálne narušených samostatný odborný zamestnanec CPPPaP
- Odborný zamestnanec s prvou atestáciou (KU v Ružomberku)
- Odborný zamestnanec s druhou atestáciou (KU v Ružomberku)
Ďalšie vzdelávanie:
- MPC – Koordinátor pre prevenciu závislostí“ (dvojročné rozširujúce štúdium)
- Diagnostika a náprava dyskalkúlie, Jozef Novák.
- „ Cez rozprávku do školy“ Lektor: Alžbeta Lazíková .
- „ Diagnostika a reedukácia vývinových porúch učenia“ Oľga Zelinková.
- „ UNIVERZUM projekt – „Skupinové metódy a formy práce zamerané na efektívne riešenie konfliktov na školách“
- KUPOZ pre deti s poruchami
- „ ČÍ(S)TA – čítanie s porozumením“ , Erik Žovinec.
- „ Intenzívny kurz práce s terapeutickými kartami“, Mária Anyalaiová, PhD.
Predatestačné vzdelávanie (kreditové):
- Zážitková pedagogika – kreditové, inovačné vzdelávanie (ICV Komárno)
- Nenásilná komunikácia – úroveň (ICV Komárno)
- Nenásilná komunikácia – úroveň (ICV Komárno)
- Nenásilná komunikácia – úroveň (ICV Komárno)
- a II. Atestačná skúška (KU v Ružomberku)
- Kraniosakrálna biodynamická terapia v Prahe (dlhodobý výcvik)
Počas pandemickej situácie online vedenie detí, ktoré pokračovali v plnení predprimárneho vzdelávania.