„Ak práca nie pretkaná láskou, je zbytočná“
Profesijné zameranie:
- Špeciálnopedagogická diagnostika u žiakov s vývinovou poruchou učenia – dyslexia (vývinová porucha čítania), dysgrafia (vývinová porucha písania), dysortografia (vývinová porucha aplikácie gramatiky), dyskalkúlia (vývinová porucha počítania)
- Špeciálnopedagogická diagnostika detí a žiakov s poruchou aktivity a pozornosti, s poruchami správania, chorých a zdravotne oslabených alebo nadaných.
- Diagnostika školskej spôsobilosti detí individuálna alebo skupinová (screening v MŠ)
- Reedukácia ťažkostí u detí a žiakov so symptómami VPU (deficitov dielčích oslabení výkonu)
- Rozvíjajúce programy pre deti s odloženou školskou dochádzkou.
- Metodické vedenie a konzultácie pre rodičov
- Realizácia preventívnych programov pre žiakov a detí v predškolskej príprave.
Odborná prax:
- Špeciálny pedagóg CPP TN od roku 2011 doteraz
- Súkromná stredná škola podnikania
- ZŠ Dlhé hony
Vzdelanie:
- Atestačná skúška, MPC TN 2017
- Rigorózna skúška v študijnom odbore vychovávateľstvo, špecializácia: pedagogika emocionálne a sociálne narušených Pedagogická fakulta Univerzita Komenského v Bratislave 2008
- Špeciálnopedagogická spôsobilosť v študijnom odbore: špeciálna pedagogika, špecializácia: Pedagogika mentálne postihnutých 2012/2013
Ďalšie vzdelávanie:
- KUPOZ – program na rozvoj pozornosti pre deti s poruchou diagnostikovanou ako ADH, Pavla Kuncová
- KUPREV – program na rozvoj komunikačných zručností u detí, PhDr. Pavla Kuncová
- Čí(S)Ta – čítanie s porozumením, PhDr. Erik Žovinec
- KOZMO a jeho dobrodružstvá – preventívny program pre deti v MŠ
- TRÉNINNG FONEMATICKÉHO UVEDOMOVANIA podľa D.B .Eľkonina – program zameraný na rozvoj čítania a písania, M. Mikulajová a O. Dujčíková
- ZIPPYHO KAMARÁTI – preventívny program na rozvoj prosociálneho správania sa, A. Bražinová
- DRUHÝ KROK – preventívny program- podpora psychosociálneho rozvoja detí a žiakov
- POMALÉ PRACOVNÉ TEMPO A MOŽNOSTI JEHO ROZVOJA – program pre rozvoj pracovného tempa (ROPRATEM), Mgr. Iva Kopecká, Mgr. Dagmar Ženková
- TECHNIKY ARTEFILETIKY PRE ROZVOJ GRAFOMOTORIKY, Mgr. Bronislava Plešková
- TECHNIKY ARTEFILETIKY PRE „AGRESÍVNE“ DETI, Mgr. Bronislava Plešková
- JACOBSONOVA PROGRESÍVNA SVALOVÁ RELAXÁCIA, Prof. MUDr. Jozef Hašto, PhD.
- AUTOGÉNNY TRÉNINNG I. – základný stupeň, Prof. MUDr. Jozef Hašto, PhD.
- HOVIENKO JE DAR4EK – vyprázdňovanie u detí a problémy s tým spojené, Mgr. art. Linda van Dalen
- SANDPLAYING – terapia v pieskovisku pre malých a veľkých, Mgr. Bronislava Plešková
- Aktuálne vo výcvikovom programe TERAPIA HROU A FILIÁLNA TERAPIA, PaedDr. Dušana Priehradná a Mgr. Monika Boričová